13 Januari 2008, VIlken SEGER!

Ojoj! kan det bli bättre?
Först att vi förlorar rätt stort, sen att vi kommer lika och nu att vi vinner!
Vi tar allt från början;
(Det är Söndag alltså...)
Kommer till träningen, spänningen stiger för varje sekund, har inte varit med på ett tag nu. Bäst att värma upp ordenkligt då... Alla sammalas i omklädningsrummet som vanligt, tränarna vill att vi ska ut och springa som vi alltid gör och ingen klagar utan gör som dom blir tillsagda. När man väl är ute märker man att konditionen har sjunk rätt stort under ett par dagar bara! Orkar knappt nånting utan attt bli trött... kanske kan vara godiset som man vräkte i sig dagen innan (hihi ^^) smart drag!  Kommer in anfådd och börjar byta om för uppvärming, märker att jag glömt min gula match-tröja och ber snabbt om en extra. Vi startar långsamt med 4-kanten som är den bästa uppvärmingen tycker jag då. Men har problem med passningarna och tempot. Dommarna visslar, dags för match då! Jag får börja ute, är jääävligt nervös!
försöker göra mitt bästa och ger 110 % det är lungt spelat rätt länge innan tröttheten kommer... alla andas häftigt och försöker få mer energi, några minuter kvar till slutet... tänker på vad tränarna sa om att kanterna skulle försöka göra lite avslut. Hittar ett ställe att ta sig igenom och kör allt! det blir mål!  Mitt första mål! Shiiiit vad kul!  alla är glada som vanlig när man gör mål men jag känner mig lite extra hedrad :P
Minuterna går och det är 30 sek kvar av matchen.. vi ligger med ett mål före men man vet ALDRIG men Hammarby!  man vill inte att det ska bli mål igen så vi kommer lika, NEEJ! dom får tag i bollen!  FAAN nu är det kööört! bara 15 sek kvar! men vänta.....Iffe räddar bollen! JAAA!
vi vinner! vinner vinner VINNER!!  FAAn vilken känsla
!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0