Trevligt med kussar på stan!

Idag var man då istan som man inte varit på rätt länge.. OKEJ då!  väldigt länge. Jag var där med en kuss, asså  kusin hah! Hon heter Jessie och är hur knäpp som helst. Vi möttes som vanligt i bromma och tog tåget tms in dit, vi snackade och skrattade så vi nästan storknade. När man väl var framme såg man att de höll på att bygga om lite här och där. obs missat ngt?
Vi gick förbi väskorna för självklart är jag beroende av väskor, men vi vågade in gå in riktigt för säljarna fölljde oss hela tiden. Såvi bestämmde för att skita it och gå förbi i stället. Men då rycker en av säljarna ut sin hand för att snudda vid jessies keps, vi tittar på dom som om dom var CP, men dom bara skrattade -.-
Sen gick vi runt i ca 1-2 timmar och kollade i affärer. ja hittade ett par jeans som jag kanske ska köpa lite senare och jessie köpte en Stockholm-tröjja. Fett fin!
Åkte hem med kort versel p.g.a trötthet. Såg att det började storm-snöa när jag satt på bussen och det räkte för att man skulle slummra in, var tvungen att väcka mig själv lite då och då för att kolla var man är. Det är skit läskigt att somna på bussar! Komm hem snabbt och säkert och sedan satt mig vid datorn det första jag gjorde. Men orkade inte skriva något fören nu.
Jaoo det var min dag!   Låt höra din?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0