Tjejjigt värre!

Bara rubriken är ett tecken på att man ska skriva om något galet. Tänk för att det ska jag med!
Jag, Linda och Zozzo förljde med Olivia hem för att plugga (Mycket plugg det blev för vår del...) Olivia och jag kom att tänka på att vi skulle göra muffins deg när vi skulle vara hemma hos henne så vi satt igång i köket. Linda och Zozzo gick upp för att syssla med annat. Olivia och jag kom varken ihåg vad receptet var eller hur mycket av varje det skulle bli, så vi fick chansa en hel del. När man väl var klar och skulle provsmaka så smakde det självklart väligt underligt.
Vi tog upp allt till övervåningen och började samska i oss. Jag klarade en hels stål, de andra nörjde sig med några skedar. Efter en stund fick zozzo och linda för sig att vi skulleleka "fjortisar" ja ruskade mest på huvudet när de sminkade varandra, men när jag själv blev uppdragen ur soffan var det bara att köra på. Vi tog bilder för skoj skull och massa annat. En härlig avslutning på den långa skoldagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0