Smart Bea...

Jaaa....
Efter ha suttit vid datorn medans dom äldre pratat och skrattar fullt därufanför dörren är det klart man känner sig lite ensam och utanför, mem då gör man inte saken bättre att hålla sig i skuggan utan nu är det dags att hoppa fram och klämma sig in till centrum. Som faktiskt gick rätt lätt. Jag känner några här som jag brukar vara med förut med. Så då är det bara att hoppa in i samtalen. Men något jag inte visste var att det är Melodifetivalen i dag? men förvånar det någon att jag INTE VISSTE det?  KNAPPAST!
Fick håret ompysslat av Marias syster som är hur snäll som helst. Hon jobbar även med ungdommar så henne är det lätt att prata med om personliga saker. Vi skrattar och pratar om killar och om alla artister som kommer på Tv:n, något som är lite roligt är att Amy Dimond (staving?)  är med, gillar hennes låt... den har fastnat i huvudet!
Tror dock ej att hon kommer vinna, men kul i alla fall! 
Nu har det börjat igen så då är det dags att springa till Tv:n + alla 10 väninorna!
See yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0