Se posetivt på saken!

Det är rätt!
Varför ska man vara ledsen och dyster när man kan vara fri och göra EXAKT vad man vill. Att jag inte tänkte på det tidigare. Men det är i alla fall inte lätt att glömma någon bara sådär. Jag kan inte det efter alla dessa månader, men man måste försöka i alla fall! Får helt enkelt inte tänka på det (hur nu det ska gå?)
Ida fick typ 3/4 av klassen sluta efter typ två timmar bara för att Christina (hemkunskapsläraren) var magsjuk. -_-
jag frågade våran vikarie om vi andra också fick det för jagg tillhörde inte den gruppen som 3/4 AV KLASSEN VA. men nejnej... det fick vi inte..
Många tyckte det var dåligt så dom (flesta) skolkade, när väl lektionen va så var bara jag, Olivia och Ingel där. HAHA vilke diss våran vikarie fick! ^^
Eferåt ringde jag min söta Minna och frågade var hon höll hus, de var at Schannas place så det vara bara att traska sig dit. Vi körde BUZZ och Anden i glaset. Fick reda på en hel del om allas tankar och öde, rätt roligt!
Nu sitter jag hemma och bloggar som alltid, ingen kurrande mage på ingång och nu ska man ta surran till Innebandyn. hörs kanske senare med ett inlägg.
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0