Påminelse

Jag måste bara bäretta pm när vi hade Spanska i går!
Julia, Minna, jag och Olivia satt i en klump för att sammarbeta på övn. Sen kommer Max och sätter sig vid Julia för att kolla vem som kan mest spanska. Julia tycker jag dock äger mer än max gör men man vet aldrig. Sen börjar jag säga "Minna?" lite skämtsamt som jag gör ofta nuförtiden. Julia och Minna småskrattar lite men Max fattar inte vad som va så roligt.
Julia och Minna förklarar och även kastar in lite andra tillfällen som jag gjort massa knasigheter, jag skrattar som om jag höll på att dö och alla anda tittar mest på mig som om jag var galen. När man väl tänkte efter fanns det hur mycket som helst som jag sagt/gjort:
*  "Minna?"
*  "Rest in peace motherfucker!"
*  " I wanna make love with you"
*  " Bed time? Bed time!"

och en massa andra saker, (för dom som inte vet som är så roligt med dessa meningar kommer aldrig förstå heller!)

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Juwligast

FUCKING UNDERBARA RARING DU ÄGER!

2008-09-09 @ 22:02:44
URL: http://juwlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0