Oväntade planer som alltid!

image11Joo, i det förra inlägget sa jag att ja var tvungen att dela ut reklam. Men eftersom jag är så grymt bra så ringde jag in till dom och sa att utdelningen var fel. Så dom åkte tillbaka och hämtade allt! ^^
Åkte sedan in till Bromma som jag sa och träffade kusinen. Vi tog gemensamt tåg till Hässelby för att sola oss lite bruna. För mig var det en ny grej, men kusinen hade tydligen gjort det ett X antal gånger. Trodde man skulle få cellskräck av att ligga i en rektangulär box? (vet inte vad dom heter!) men nej nej, det var bara avslappnade. Musiken var i alla fall bra så man inte låg och räknade minutrarna, Fick grymt ont i pannan mellan ögonbrynen och avbröt ca 2 min innan tiden var slut. Tittade på minsjälv och såg en brun slash solbränd Bea i spegeln. Kinderna var röda som om ja var en kräfta medans allt annat var brunt och nice. FUCK! 
Jag tycker vekligen inte om att bli solbränd i ansiktet, det drar till sig bara en massa blickar nu när det är liksom vinter? och att man känner sig jävligt mojsig inom en krot period.
Åkte sedan hem med mamma och stötte på en kaxig Johan som ville busa och styla lite med bilen framför oss, det skrattades och pekades finger åt varandra men vad gör det egentligen?
Komm hem och satt mig direkt vid datorn, lyssnade till musiken man har på PA och chillade fram till Middan, nu sitter man här igen och har nyss skrivit en dikt som ja har lagt in på min fjärde press! (PA!)  Kände mig rätt nöjd med den och längar efter att skriva lite poesi snart. (om det nu orkas med denna hemska solbränna som steker i ansiktet)  Vi hörse kanske lite senare om kvällen och om poesin. Se you laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0