Oj, mitt fel!

Det kan man lungt säga!
Jag som sa när det bara komm lite hagel, " det kommer knappast mer snö i år.."  Men titta utanför förnstret nu då! Det är snöstänk på mina förnster i alla fall, och det stormar som i sjutton som Ann vill att man ska säga i ställer för att svära, den lilla skiten. Fillidonken eller vad hon sa, kan man hitta på något så larvigt?!
Anyway, fortsätter det såhär kan man börja tänka sig skid och pulk åkning. Jag vet jag vet... Pulka tänker du nog, men jag har inte vuxit ifrån det ännu. Kommer nog aldrig göra heller, för det är så himmelskt roligt med pulka! 
Vad har man för planer inför morgondagen då? Tänkte förståss åka till kyrkan för ännu en signatur, men vet ej om jag pallar, beror på om någon ska med. Måste även plugga det tråkiga ämnet matte för att inte få dåligt intryck på SCHACOB...
ojoj...är klockan redan så mkt? aja.. vi ses i nästa inlägg! 
Tack och hej, leverpastej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0