Nice lördag!

Jodå! Lördagar är jue kända för sitt niceiga sätt att vara, och jag tycker den förtjänar en 10 dennna vecka. Idan åkte jag hemmifrån vid tjugo i elva för att komma till centrum, skulle möta Emil där. Vi gick in på ICA och köpte en massa godis som han proppade isig innan vi ens kommit hem. Jag kunde i alla fall skillja mellan beroende och sansat ätande. Fast inte så länge som jag trodde skulle. Vi satt oss ner på en gunga och pratade om allt möjligt, jag höll på att ramla ur som är så typiskt mig. Vi gick sedan mot bussen för att åka hem till honom, Tog ett tag innan den dumma bussen komm, men det var bara bra. för vi pratade om massa roligt och då gick tiden snabbt. Väl hemma hos honom gick vi in på hans rum coh tittade på en film, kommer inte ihåg vad hen hette?   men den var skitrolig i alla fall, Bosse hade tipsat om den. När filmen var  slut så var vi trötta som fan och kände för att vila en stund, Jag komm på att jag kunde leka med min sjal som jag haft runt halsen hela veckan cch började sedan säga " maschalla maschalla! "  Emil och ja skrattade så vi nästan grät.  Tillslut var klockan så mycket att det var dags att börja röra sig hemmåt. Och här är jag nu. trött men belåten. Väntar på gärster som ska komma, mycket godis på våra bord, men känner inte för att ta någtot. Är redan för propp-mätt!  ses senare med ett inlägg om kvällen!   Tjingeling!

P.S,  tack Emil för en grymt rolig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0