Nästa dag!

Haha!  jag orkade visst inte sitta vid datorn som jag trodde skulle, blev lite sent där. Man komm inte hem så sent på natten tycker jag i alla fall, men trött var man dock. Stackars Julia, Agnes och Sophie som var tvugna att vara där till 07:00 på morgonen, då sov jag som en stock i alla fall ^^
Men bra spelade dom, även om dom inte vann den första matchen så spelade dom bra. Killarna spelade bra med, men inte lika bra som tjejerna tyckte jag. Men det var kul när Olivia såg några killar som skulle spela mot våra killar...tror jag!  Och dom hade byxorna upp till nalevn, det såg rätt kul ut!  Då kommmer Olivia med det bästa jag någonsin hört!  " Dra upp brallorna! "  faan vad jag skrattade, don kunde jue knappt få upp dom mer. Minna satt bara vid sidan och mest tykcte vi var jobbiga som skrek massa saker och ropade på alla. Juste! på tal om att ropa, Olivia trödde att Martin var ute på plan så hon skrek, " kom igen Martin! " men han satt i båset, och baraa tidde på oss som om vi var knäppa, Olivia kunde dock inte hålla skrattet tillbaka. Det var mycket som hände dena härliga natt, roligt var det med!
Återkommer med ett inlägg senare i dag för attt säga om mina små hyss som hänt i dag!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Olivia O

hahahahaha, bästa natten!
vadå, jag trodde ju att martin var på planen? (A)

2008-02-02 @ 22:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0