Måndag den 4 Januari

Orkar verkligen inte gå upp, har haft en sådan skön helg med härliga sovmorgonar och cill.Men jag slänger mig upp ur sängen ändå. Har saknat alla kompisar som jag inte träffat. Söta Sara fyllde 15 i dag och det visste inte jag! Men iför sig... jag brukar aldrig "host"  alltid vara efter när det gäller att veta saker om andra. helt hopplös det är jag det. Idrottn var kul som alltid, vi hoppade trampet och gjorde en massa annat kul. Jag har försökt att göra en skruv men det GÅR INTE!
fett sur man blir när inget går för en. Men aja, jag kan massa annat! På hemkunskapen fick alla i D och killarna i B göra Rågbröd eller vad det heter. Vi andra som var med på den förra LEKTIONEN fick laga dom goda och mumsiga muffinsen. Olivia och jag tog vaniljsmak som alltid och smaskade upp det lilla av kletet som fanns kvar. Mums!
Alla föredrog våra istället för dom andras för vi var dom ända som hade Vanilj, synd att Bosse inte kunde smaka på dom, vi tänkte inte på att han var laktosalärgiker så vi tog mjölk i stället för vatten, FÖRLÅT BOSSE!
Nu är jag äntligen hemma och skriver blogg förståss. Har blivit lite som en hobby att skriva minst en gång om dagen, men får se i kväll. Ska på träning och den slutar ganska sent. Om inte så hörs vi mer då! 
 

Love YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0