Latmoster!

Det kan man lungt säga, jag har inte orkar skriva på hela helgen och nu sätter jag mig ner för en stund vid datorn. Blev sur alldeles nyss när man ska publicera inlägget och då självklart blir något fel så allt försvinner och inte publiceras...Så nu får man allt ta och skriva om hela skiten.
Söndagen var inte så märkvärdig, orkade inte gå upp tidigfare för att kunna hinna iväg till konfan så i stälelt låg man kvar i sin varma och gosiga säng. Skulle ändå spela match ca två-tre timmar senare, så varför stressa?
matchen gick bra fysiskt men vi förlorade med ett mål. Kändes lite jobbigt efteråt när tänkandet började komma tillbaka. Starckars Julia kände sig rätt nere, men det gjorde jag med. Jag själv kände att jag både kunde gjort mer och bättre ifrån mig.
När jag komm hem var det raka vägen till datorn, konstigt att jag inte skrev något då?
Sen var det inte så mycket mer, satt mest vid datorn hela kvällen, möjligtvis tittade på en film senare med familjen, men fick avbryta vid hälften på grund av för sen tid och att det var skola nästa dag.
Det var väl allt, vi ses! / Beeea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0