Långsam gudstjänst...

image7Jahop då var det gudstjänst igen, ligger bara på sex stycken så det är bäst att börja gå lite oftare nu. Idag känndes det som om tiden stod helt still, jag kunde inte sitta still och lyssna utan allt bara var så tråkigt.. satt och höll på med håret för att tänka på annat och inte lyssnade ett dugg vad prästen sa. Men något som är roligt är när man så gå fram och antingen få en välsignelse eller att man ska dricka "kriste blod" och äta en brödbit. Jag väljer knappast välsignelsen. Man vill ju ha lite roligt när man väl är där. Och eftersom man inte ska prata samtigit som dom pratade så fick jag, Minna coh Julia skriva på våra mobiler i stället. rätt fiffigt!
Efteråt komm en dam fram till och och sa att det var trevligt att se oss igen, ingen utav oss kände henne så vi spelade bara med för att inte värka oartiga. Nu sitter jag hemma och skriver blogg som jag gör rätt ofta nu för tiden, har börjat bli en hobby antagligen.
nej, nu måste jag sluta skriva, måste göra den dumma matte läxan som inte blivit gjord på nästan hela helgen! (dumma jag!)
Ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0