Kort sammanfattning!

Vad sk amna säga om denna dag? Det hände mycket, och  jag fick en del gjort. Allt började med att jag gick upp, satt vid datorn en stund och sedan tillslut åkte iväg på gudstjänst. Efteråt satt jag mig ner framför datorn IGEN, men försökte göra min matte läxa i stället. Efter det åkte jag till Matchen som skulle vara i St: erikshallen, allt gick bra och vi vann, men dommarna sög. Nu sitter jag här, klar med matteläxan(stolt!) har spelat matchen, och gått på den tråkiga gudstjänsten. Nu är det tid för att slappa en aning. men vänta.... NEJ! jag har No kvar till i morogn! ... fan...
aja, nästan slappa då!
jag kommer inte sitta vid datorn mer efter alla pogram som kommer garanterat i kväll. som ex: Andra Avinyn som börjar dock om 3 min... OBS!
haha, aja, det var min dag då!
P.S!  snön har REDAN smällt bort...


Love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0