Knaskalas!

Gick hem till Olivia vid 6 tiden, kom in och där står en gråtande sak framför en( inte gråtande direkt, men snyftande! )
Hon sa att Martin och Minna var där så jag gick ner till undervåningen för att säga hej. Det pratas en liten stund innnan det var dags för honom att gå  hem, då vi började laga maten. Jag stekte köttfärs för det är de ja är bäst på mohaa! Sen fixade hanna salladen och Minna natchosen och sist men inte minst olivia med dukningen. Vi åt och skrattade åt allt, hade sedan lust för att titta på en film(Beach) den var ganska bra, men kunde varit bättre. tiden rusade iväg och klockan var redan 10, obs!  Lovade mamma att vara hemma då, men aja.
Hon ringde ofc och var rätt sur, men mammor är mammor. Tråkiga som fan!
Gick i alla fall ut till bilen när hon komm och det sades knappt något under hela färden. Sen kommer det jävla tjatet om att man inte ska vara ute på kvällarna och gå för det ärfarligt och bla bla bla!!
Ja skiter i vad hon säger, för nån dag kommer väl hon fatta att det kommer inte bli så lätt att hålla mig kvar inne när klockan bara är 10 på kvällen. Aja, nu sitter man här då. Sur på satans kvinnan som aldrig förstår något! Tänkte lägga mig snart. Kände sig rätt trött för en stund sedan.
vi hörs mer i morogn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0