Jag bara älskar träningar!

Haha gör inte du det? eller snarare vem älskar inte träningar?
Det är så upppiggande och man känner sig som en mongolid efteråt. Det gör ja i alla fall!
Tränade som vanligt, fast med andra tider. Hoppade över fysen utomhus p.g.a att inte riskera bli mer förskyld. Inomhus tränade Julia och ja våra knän i stället. Helt omöjligt jobbigt! kommer säkert få träningsvärk i morogn.
Fortsatte med passningar och växlingar under hela träninge, tiden gick snabbt och vi spelade match i slutändan. Tojje sa att dom som förlorar nu i sista ronden fick göra 20 sit-ups och armhävningar. Jag kände absolut inte att göra det så denna gång satsade jag i stället. Gjorde ett mål och sedan skrattade lite för mig själv åt lilla julia som kämpade hårt! ^^ (sorry gumman! kunde bara inte låta bli!^^)
nu ska ja dra och titta på LOST!  haha som blir STOL baklämnges !
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0