Hyvsad dag

Japp, dagen började med syslöjd som fösta lektion. Rätt skönt om man säger så, behöver inte tänka så mycket utan bara vara där mest. Fortsatte med mina byxor som värkar inte komma någon vart, fick klippa nästan hela lektionen för att saxen var väldigt slöö. Vi komm till livskunskapen som vanlig och såg att Olivia Bergdalh var där. Hon visade upp sina dikter som var SKIT BRA!  man kommliksom in i hennes tänkande och förstod vad hon menade med allt, kanske för att hon var inte så mycket äldre änn oss. Vi idrotten skulle vi spela Vollyboll, inget för mig! Jag själv tycker vollyboll är det tråkigaste och svåraste som finns och det gjorde att själva lektionen var tråkig.
Sen var det spanska som vanligt, inger mer med det och tillslut engelska som sista lektion. Francine partade om att vikingarna hade kommit till frankrike och sett lång,stora och blonda tjejer. Alla killar tittade bakåt åt mig och jag kände mig rätt utpekad. TÖNTAR!
Komm sedan hem och softade en stund innnan det var dags att möta pappa. jag åke hemmifrån vid tjugo över fem för att hinna träffa honom en sista gång för veckan. Vi åkte till ett zoo cch frågade om praoplats där. Självklart fick jag ett! fett stolt!
Nu är jag hemma igen och skriver blogg som alltid, känner mig trött efter dagen, men ändå är det inte dags att såva ännu. Ikväll kommer det Andra Avinyn och House. Dom missar man självklart inte!
Ciao Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0