Härliga Månadag, noot!

Haha nej jag skoja bara, denna dag var faktiskt rätt bra om man ska se helheten. Började kanske segt med No som tredje lektion men sen flöt det på. Idrotten hader man både sett fram emot och kännt  sig lite orolig över. Vi skulle hitta på en serie med valfitt redskap, jag tog då självklart trampett för det är det bästa jag vet!
Trännade med några hopp innnan Petra skulle titta, ingen satt som jag ville och det ökade bara min magkänsla på att det inte skulle gå bra. Men när hon väl komm satt allt PERFEKT!  jippie!  MVG!  fett nöjd man blev med uppträdandet!
Kände att man fick värsta adrenalin-kicket så man började hoppa runt i salen och även dansa lite med älsklingen Olivia. Fick sedan skynda sig lite för att hinna till hemkunskapen, Christina ver på ett medelmåttigt humör så det var väl bäst att passa sig. Vi bakade en oberskrivligt good paj som jag åt 3/4 av helst själv. Började snärta folk lite med handuken när lektionen NÄSTAN var klar och fick tyvär ett minus i hennes anteckningar, men vadåra? Någon gång måste man få göra lite roliga saker med. Magnus och´ja chattade när vi komm hem, snackade om vad för knäppa/roliga saker som han gör  så man skrattar. Kortvarit tyvär.
La även märke till att ljudet på datorn har vipps! försvunnit?
Kan varken sätta på eller ta av ljudet, mycket märkligt men ändå inte förvänade. Det stör mig en hel del och jag är tvungen att sitta i min syrras rum för att ens kunna på allt jag vill kunna göra på datorn samtidigt.
Gick på träningen fast jag inte riktigt orkade, allt gick förvånadsvärt bra och känner mig pigg och glad efter den roliga träningen. Nu sitter man hemma och skriver blogg som man ALLTID SKA GÖRA (eller snarare jag) och känner sig nöjd med dagen. I morogn är det syslöjd som första lektion, rätt kul!
Hörs mer i morogn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0