Frisk luft

image3När jag vaknade upp hade jag drömt om att jag proppat i mig kokkos bollar, då känner man sig lite illamående såklart. Men när jag drog upp drapperierna såg ag den härliga vita marken och hur snö föll ner från skyn. Jag kände att jag hade lust att ta ut hunden för en runda runt huset, det gjorde jag bra i! Frisk luft är allltid bra när man mår illa. Snön var tunna som fjun och jag fångade några för att inspektera dom, inte kram och inte fjun utan snöflingor. Det perfekta formen med. Man kan snart börja tänka sig lite skidåkning i maskbacken lite senare i veckan förhoppningsvis! Pulka kommer kanske redan i dag att ordnas, ska fråga Minna och Julia om dom vill förja med till vattentornet lite senare! Återkommer lite senare om dagen!
Kraamar och pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0