En snabb titt tillbaka

Som ni märker orkade jag inte skriva något i går om dagen som varit, var dels trött efter den långa vecka men även att det var massa bra på tv. Men i alla fall, nu sitter man här. Nått tråkigt som hände var att min mamma bärettade för mig att hon hade fått en sjukdom som är rätt alvarlig, jag tänkte först att men aja.. men nu efter biter det till i hjärtat. Känner mig dum som inte visade några tydliga känslor angående samtalet. FÖRLÅT MAMMA :(
Det var då Let´s Dance på tv som jag vanligtvis inte brukar se, men gjorde det ändå för en gång skull, men tröttnade redan vid första pausen. Gick tillbaka till datorn för att lyssna på musik till 10, sen tittade jag på den LÄSKIGA filmen POSEIDON.. visst den är inte så läskig nu när man sett den tre gånger, men att sitta ensam i mörkt rum och titta på filmen kändes lite i magen.
Min kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0