Vilken kväll!

Lovet har nyss börjat, men ändå går tiden grymt långsamt. Har verkligen ingen aning om vad det kan bero på, men jag hoppas det är posetivt, känns som det i alla fall... Eller?
Men jag har ändå lyckats göra väldigt mycke saker i dag, som ex städat rummet som var i en ända stor röra, leta efter alla låtar man gillar på youtube som tog en evighet, träffat minst fyra olika personer under kvällen och ägnat sig tid åt dom samt bara vilat. Det är ganska mycket på en och samma kväll när det gäller mig. Tänk att sånt händer liksom XD

Vid sju tiden åkte jag hem till Hanna för en myskväll framför tvn med henne och Sophie, som alltid är lika trevligt det! Vi tittade på Pans Labyrint och spelade Buzz till klockan halv elva, sen drog jag till gårn för att träffa lilla Johan och tog en långpromenad med honom runt på Ekerö.
Har börjat att gilla dessa långa promenader på kvällarna, det är så himla skönt nu förtiden! Att bara gå runt och lyssna på musik eller bara låta tankarna forsa runt i huvudet. Det kan då minsan behövas lite då och då...
Det finns så mycket som finns i huvudet, om just allting också. Så då är det ju lika bra att reda ut och sortera tankarna lite när man får chansen.

Nej det är dags för att sussa nu, eller inte sussa utan läsa!
Berättar lite mer i morgon om blandannat bra böcker, hur dagen ser ut (som alltid) och samt vilken klädoutfit ja ska på ha julafton. Hoppas det väcker erat intresse en aning, puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0