trött och slö

Hej igen!
Ligger nu i sängen med laptoppen i knät och försöker att inte somna, jag vet, klockan är bara tio. Men jag är så sjukt jävla trött pga den tidiga matchen i morse, juste! Jag glömde säga förut att även jag gjorde två mål denna match. Roligt för min del, denna säsång har jag gjort kanske tio mål sammanlagt, det ä en jätte stor sak eftersom jag i fjol bara gjorde tre. Får hoppas på det dubbla resultatet nästa år. Och om jag kommer in på Solna gymnasium kommer jag säkert utckeklas ännu mera och kunna göra ännu flera mål, jippie!
På tal om Solna Gymnasium funderar Julia och jag starkt på att söka dit, dels för att det verkar bra. Men också att de har Handboll för elitidrottare. Och jag vill verkligen satsa på handbollen, det har blivit en del av mitt liv och jag vet ine hur allt skulle se ut i dag om jag inte spelade längre. Jag är beroende XD
Sen så efter dessa tre långa år till i skolan ska jag försöka att söka till Polishögskolan som också ligger i Solna. Ni fattar säkert då att jag vill bli polis när jag blir äldre. Bad boys, bad boys, what are you going to do, what are you going to do when i come for you ^^
Antingen vill jag syssla med kriminalpolis, hundförare eller inf.. något. Att man är med i en specialstyrka som rycker ut vid större uppdrag. Låter spännande!

Som jag sa tidigare i dag skulle jag och pappsen till Nackaforum för en snabbshoppingrunda som inte blev snabb nånstans! Först blev det Solna i två timmar och sen nacka vid fyra till sex. Fast självklart hittade jag mina små fynd, fast det jobbiga är att jag inte är rikgit klar ännu. Några småsaker kvar bara.


Nej, nu ska jag avrunda lite, kan inte bara ha långa inlägg för att det jämt finns så mycket att skriva.
Nånstans går gränsen ni vet.
kramar Bea

Kommentarer
Postat av: Anonym

solna har dåliga lärare varnar! men det har jag hört från el-linjen men det kan väl ändå vara samma lärare i grund ämnena tror jag.

2008-12-14 @ 22:35:18
Postat av: Bea

okej, kan vara bra att veta.

men som tur är då att jag vill gå sam sam eller sam juredik. Så det borde inte drabba mig antar jag?

2008-12-15 @ 16:59:09
URL: http://beatricew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0