Tillbakablickar

Hej igen!
Var inte så längesen det förra inlägget var, kanske cirka tolv timmar sedan om man ska vara lite mer exakt. Men det gör inget, för jag har massor att berätta!

Vi börjar med Fredagkväll, jo såhär var det:
Efter att gjort ett jätte stort prov i idrott sista lektionen tog det ett tag innan man kom hem till min kära dator. Så jag var hemma vid fyra tiden. På kvällen väntade jag sedan Johan som skulle komma för en myskväll framför tvn. Det blev mycket prat och mys som det brukar vara när han är med. Sjävlklart skulle vi fira med lite redbull med. (johans drog^^)
Sen runt halv tolv började vi traska hemåt. Johan hem till sig och ja skule då hem till pappa.
Mötte Olivia B, Olivia O och massa andra på vägen och de berättade att de hade varit på Discot på fridtidsgården denna kväll. Jag brydde mig inte så mycket. Det är roligare att vara med Johan!

Lördag:
Fick äntligen sova ut sådär så att man blev hur pigg som hels sen när man kom upp. Fast det slutade med att jag slöade framför tvn och kollade på film till typ ett innan jag drog ut till Stenhammra för att jobba med Ida och Emma från laget.
Sen på kvällen runt åtta drog jag hem till Julia för en myskväll framför tv nerbäddade med kuddar och kollade på en romantiker. Vi skrattade och skrämde varandra i mörkret så att båda flög upp av räddsla.
Alltid lika mys rättare sagt!

Söndag:
Nu är det då äntligen söndag, eller ska jag verkligen säga äntligen? Jag vill ha mer helg! Pallar inte med skolan i morgon. Har knappt fått något sovmorgon.
Var nämnligen tvugen att gå upp vid sju för att åka bil till Tumba med laget. Och eftersom jag försov mig och var riktigt trött tog det en stund innan man kunde piggna till.
Matchen var ruskigt bra, och vi spelade bra. Men det berodde kanske på att laget vi mötte var ruskigt dåligt. Eller jag vet inte..
Alla i laget lyckades slänga in ett och annat mål, och matchen slutade 25-10 till oss, härligt med seder!
Vad som händer senare i dag är att pappa och de andra + jag ska till nacka forum för en julshopping. Gud att jag ite började tidigare! Har massa personer att köpa till :/

Nej nu ska jag duscha sen dra iväg!
Hörs mer senare!
pussar


Kommentarer
Postat av: Juwligast

Grattis till segern :D

2008-12-14 @ 12:44:33
URL: http://juwlig.blogg.se/
Postat av: bea

tack det behövdes! :D

<3

2008-12-14 @ 22:20:33
URL: http://beatricew.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem e johan?



vilken häärlig blogg du har!:)

2008-12-15 @ 13:37:36
Postat av: Bea

en kille som ja e på G med typ :P

2008-12-15 @ 16:57:56
URL: http://beatricew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0