Rackarns vad jag e sämst!

Förlåt, förlåt och förlåt!
Nu har ja knappt bloggat på en hel vecka pga dessa jobbiga läxor! Just nu håller ja på med musikprovet som är i morgon, och ja började liksom PLUGGA TILL DET i dag. Så det är lite bråttom med att få in allt i huvudet. Men ja hoppas på att  få stjuta upp det en vecka så ja kan få bättre betyg nu när det snart är över för denna termin. Men ja ska inte sluta plugga för det! är ju inte så säkert att ja får stjuta upp det ..såå

I måndas var det första gången för denna termin vi åkte skridskor i skolan. Hade verkligen sett fram emot det. Och denna gång gjorde jag även bättre ifrån mig än vad ja gjort de tidigare gångerna. ex att ja äntligen kunde åka baklänges i hyvsad fart. Toppen toppen!
Men fick bara VG i betyg, så nu i morgon (fredag) ska ja försöka höja mig lite till och delta mera i spel och övriga saker.
Vad som hänt mer i veckan är inte så roligt att ta upp. Mest läxor och träning som tagit upp tiden.


Nej lika bra med att fortsätta att göra klart frågorna och få in allt i min lilla skalle.
tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mu

Duktigt,duktigt Bea!

2008-12-04 @ 18:29:16
Postat av: Juwligast

OCH VEM FICK MVG PÅ SKRIDSKORNA? :D

2008-12-04 @ 22:56:44
URL: http://juwlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0