Mys med julia, as always

Jag känner att mitt löfte om att uppdatera oftare glöms bort en aning, kanske är det för allt annat är så roligt eller jag vet inte vad? Nu har det alltså gått fem dagar sen mitt senaste inlägg denna vecka. Det är en förbättring ifrån förra gången då det var mer än en vecka.

Vad som hänt på sistone är att igår var det lucia. Och i våran skola har vi ett traditionellt luciatåg varje år för hela skolan där bara niorna ska delta. tydligen detta år (enligt vår musiklärare) var det fler personer som deltog än vad det har varit de andra åren på tappström skolan. Vad roligt för oss i så fall! En härlig avslutning på nian som ingen glömmer.
Men den ända nackdelen med det var att det var samling redan 07:15 i kyrkan för ett genrep innan den riktiga föreställningen var kl 08:30 när vi alla börjar vanlig skoltid. Jag behövde dock bara gå upp ca en halvtimme innan för att hinna, men stackars Julia och Emma var uppe och tvättade håret redan vid 05:45 ^^
Luciatåget gick riktigt bra för alla, och även migsjälv för en gångs skull. Sophie, Olivia b och jag skulle sjunga solo med låten Himelen i din famn och hade då en varisin vers samt refreng. Snacka om skakis jag var! fick passa mig så att jag inte tappade ljuset som jag höll i. Men märkte efter en stund att allt gick bara bättre och bättre i sjungandet och då försvann självklart nervositeten.

Nej jag hinner inte skriva om i dag. Är redan försenad en timme XD
Ska egentligen vara i min säng just nu för en TIDIG match väntar i morogn. Men har man mys med Julia så har man!
Som sagt, jag återkommer i morgon om mer vad som hänt i helgen.
Sovsött och ha en trevlig fortsatt Lördag (som bara är 5 min till XD)


Julia, Olivia B och jag för någon helg sedan XD


Kommentarer
Postat av: olivia

tack för den bilden bea!!

2008-12-14 @ 13:12:03
URL: http://ojb.blogg.se/
Postat av: bea

hahah kände för att vara lite ondskefull som du brukar vara haha ;)

2008-12-14 @ 19:42:36
URL: http://beatricew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0