Min dag, fylld med skratt

Mina förra inlägg handlade mest om vad som jag tänkte på just då, men hallå! Jag har ju inte skrivit om min dag, eller hur? Det passar bra att skriva dom nu när ja inte har någåt annat för mig och är på väldigt skrivhumör.
Detta var då den sista riktiga skolgaen innan skolavslutningen på Fredag, gud vad skönt det känns! Det betyder också att  denna vecka har vi inga läxor heller! lever jag i himelriket eller vad? Men egentligen har vi bara en, men den fick vi förra veckan när det var NO prov. Man fick välja själv om man ville ta hem en extra uppgift för att höja betyget en aning. Och eftersom det gick så dåligt på provet ville ja inte mista chansen att kunna få ett VG i alla fall.
Dagen var inte så speciell, det var mentor, evapass,(där ja äntligen gjorde klart provet!) matte, lunch, idrott och spanska. En ganska slapp dag helt enkelt. Men som jag sa till Minna i morse var jag lite busig i dag och skrattatade åt allt och alla. Tråkig humör, men det är jag i ett nötskal XD
Vad som händer i kväll är inte något ännu planerat, väntar på minna som ska komma förbi med ett ärende och sen väntar jag på Johan som ska dyka upp efter en förevisning i erskilesalen om andra världskriget.
På tal om det så har vi också förevisning i erskilesalen i morogn bitti, det betyder att där ryker 30 min av våran sovmorgon bort, rackarns! Men eftersom det är en gamal gubbe som ska berätta om när han satt i koncentrations läger lär det nog bli intressant. Hoppas min sovmorgon går i förtjänst!

Nej nu ska ja göra lite annat!
pussar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0