Lördag / Söndag

Tyvär glömde jag fota gårkvällens outfit innan ja drog till Olivia för att ha lite mys och pys. Men ja antar att ni inte dör för det. Jag har bara en kommentar om gårkvällen och det är OFÖRGLÖMLIGT!

Idag söndag då, har jag och halva handbolslaget stått P-vakt i Drottnigholm för det har varit marknad de två dagarna. Så straffet för att ja la mig vid halv fyra i natt var att jag var tvugen att gå upp vid halv nio för att hinna dit i tid. Jag kan säga att det inte var någon stor hit enligt mig och de andra. Inte bara jag hade haft trevligt i går tydligen...
De sa åt oss att klä på oss i VARMA kläder och det gjorde jag också, men tydligen räckte det inte för ja frös som fan i mina fingrar och tår. Så efter ett tag hade jag tillslut ingen känsel kvar.
Men om man är med trevligt folk går tiden fort. Men idag gjorde det inte de pga kylan.
Frida och ja hade lite småroligt när vi snackade i walkietalkie eller hur det stavar HELA TIDEN för att underhålla de på våran parkering och aven resten utav laget på en annan parkering.
Vi fick sen äntligen gå hem vid fyra tiden trötta och hungriga.


Frida och jag
 

Frida ville behålla alla pengarna för sig själv den lilla tjuven :)


Nu sitter man här hemma då, men uppsvälda fingrar och hundra lager kläder på mig.
Kvällen lutar sig nog att dra ut vid sju tiden för att träffa Tove, Johan och även nån Viktor vad jag har hört. Kommer säklert bli jätte roligt!

Nej nu ska ja fixa och trixa lite.
CIAO

Kommentarer
Postat av: Juwligast

SV: haha men du visste jag ju att du bloggade sen innan.

2008-12-07 @ 19:17:24
URL: http://juwlig.blogg.se/
Postat av: Olivia

oförglömligt var ordet, hjärtat!

2008-12-10 @ 12:09:38
URL: http://oliviao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0