Jul jul, strålande jul - IGEN

Eftersom ja har skilda föräldrar får jag uppleva julen två gånger om året, lite tjatigt ja vet, men ja får typ dubbelt så många julklappar. Så då kan man väl stå ut antar jag, eller?
Men som ja sa, det är ganska tjatigt om man får jul två gånger om året, det gör att man bara underskattar julen allt mer än vad man gör nu. För jul är något man ska gå och längta efter inte önska att man slapp. Håller ni inte med?
Men ja tänkte ändå visa mina saker som ja fick detta år. Hittade äntligen min datasladd så ja kan ladda upp bilder, jippie!
* presentkort på GinaTricot, H&M, Intersport och Massage &Ansiktsbehandling
* nya fina Handbollsskor från Adidas (vita!)
* harfym: DKNY samt Jadore
* träningsbyxor från adidas
* halsband i olika former och utseenden
* en massa smink samt liten glittrig väska till
* sport- Bh

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0