Jag orkar inte!

Neej!
Inte skola igen, pallar verklige inte. Inte efter denna helg direkt.
Det har blivit sena kvällar alla tre dagar, så  nu vill jag bara sova ut och inte tänka på något annat än att drömma.
Och just när det varit en sådan meningslös dag som denna, ingen matte, kan inte sjunga på musiken för rösten är cp, ingen idrott utan teori i stället, tråkig och oförstårlig gramatik i spanska.
Nej, denna dag var helt bortkastad!
Juste, får inte glömma att jag nästan missade bussen så jag fick springa med en tio kilos tung väska släpandes på axeln. Inte skönt...
Kom just på att jag glömde mina läxor i skolan för Julia och ja fick springa till bussen efter spanskan. Så det blir kanske inte så mycket pluggande som jag hade tänkt mig att det skulle bli. Typikst nu när ja har bestämmt att måndagar är läxdag.

Ska snart också åka hem till pappa för att tillbringa en vecka i juva Brommaplan, längtar.  *noot*
tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0