Jag kommer bli en stjärna!

haha nejdå, långt i från att jag kommer bli en stjärna. Men det är något man tänker när jag äntligen får komma upp på en högre nivå på Guitar Hero!
Och nu efter Jul, och fusk jul har vi fått spelet både hos mamma och hos pappa. Vilket betyder dubblelt så mycket spelande, haha woho!
Och jag börjde dessutom att spela på julafton första gången och nu spelar ja äntligen på Medium, rätt duktigt va?
Jag börjar till och med bli så bra på medium att ja börjar smygtest hard också. Men ja kan drömma vidare om att ja kommer klara den nu liksom..

Tack alla spelmakarna som gjorde spelet GUITAR HERO!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Älska guitar hero!

2009-01-01 @ 19:12:02
URL: http://stephanieharvey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0