Inga skidor för min del...

Just nu är Johan uppe i Vemdalen och åker skidor så det står härliga till, tror ni inte ja är lite avis på honom eller?!
Men med tanke på hur det blev förra gången är man osäker på om man vill åka på skirsemester eller inte, men ändå, han gör mig jävlit sugen!
Tänk:
Att bo i en liten mysig stuga, ha en varm brasa tänd och en kopp varm chocklad i handen. Varma tofflor på fötterna och bara va helt enkelt. Det skulle vara livet just nu. Och sen att man hade en bastu som man sedan sprang ut ur och kastade sig isnön och komm tillbaka snabbt som blixten för att inte frysa ihjäl. Åh, bara tanken gör så att jag smälter.
Jag har då alltid åkt skidor hela mitt liv, men har nu lite smått börjat att åka snowboard för skoj skull. Det är såklart skitroligt, men bara om man inte ramlar på rumpan hela tiden, eller från kramp i ena foten som ja alltid får. Då skulle ja åka snowboard i all framtid. Tänk vilker humor man kan ha .. haha


Jag vill till fjällen!
Detta är en bild som Johan skickade till mig en morgon, jag skulle inte tacka nej till detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0