Har jag glömt bort dig Jul?

Jag har märkt till min förvåning att jag inte har skrivit något om just december månad, vad är det med mig?!
Det finns ju alltid så mycket att berätta när det gäller jul och avdvent, julkalendern och julbakande. Men det känns som om jag har missat det denna gång?
Jag har inte bakat något, men det har alla mina andra kompisar. Haha känner mig lite efter, fast det förvånar säkert inte många XD Sen så Julkalendern har jag inte ägnat en enda sekund åt, det är fan pinsamt! Jag som alltid följer den varje år oavsätt om den är bra eller dålig, och nu har jag inte ens sett den. Advent har jag inte ens tänkt tanken på. Mest bara sagt för migsjälv "jahop, nu är det första/andra och tredje advent" 
Aja får lägga i högsta växeln och börja göra allt jag gått miste om, får skynda mig en aning, har bara en vecka på mig till jul...
Jag är verkligen lika oskyldig som jag ser ut XD



Kommentarer
Postat av: Juwligast

SV: DE ÄR ASLÄCKRA! :D

2008-12-15 @ 18:11:34
URL: http://juwlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0