fullt hus och mycke bus

Nu har Minna och Julia gått hem till sig som är lite tråkigt såklart, det är alltid så roligt när de kommer på besök. Även fast vi inte gjorde så mycket här hemma, spelade GH och busade inne på mitt rum var allt som hände i princip.
Och lite tidigare på dagen var jag och Minna i Solna och kollade på nyårskläder, ja hittade en svart kjol som ja ska ha i morgon då den stora dagen är! Åh vad roligt allt kommer att bli, och speciellt när man får fira med sina bäsvta vänner. Jag känner mig som den lyckligaste männinskan på jorden. Nej ja ska inte vara för blödig nu. Återigen till ämnet:
Inne i solna fick ja titta ut ett par skor som ja skulle ha under den vintertid som är kvar samt in på våren och sen lägga undan för att mamma skulle titta på dom senare på dagen när hon var i solna.
Och sen när hon kom hem hade hon gladerligen med sig skorna vilket gjorde mig helt överlycklig. Och när ja ändå inte hade något för mig just nu tänkte ja slänga in detta inlägg med bilder på mina fantastiska saker mohaha. 
Vita högskodda gympadojer från adidas, 899 kronor 


 

   

Kommentarer
Postat av: Mu

Jättesnygga...

2008-12-30 @ 23:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0