FREDAG

Hejhopp alla läsare, hoppas ni mår bra!
Jag mår helt finfint, trotts allt, det är ju fredag!
Mitt musik prov som jag pratade om igår gick inte så tokigt. Kunde svara på kanske 97 % av alla frågorna, men det gör ingeting! För ja e riktigt stolt att ja kunde så mycket som ja kunde. Trotts allt, ja började plugga för exakt eller dygn sedan.
Hoppas på ett VG faktiskt ^^
Sen så åkte vi skridskor igen i dag. Och nu när ja var så inställd på att höja mig från VG till MVG så är inte våran idrottslärare dääääääääär
så himla typiskt. Och just när ja kände att ja hade kontroll och även kunde göra saker som ja inte kunde göra i måndas. Hoppas att våran vikarie fick se allt. Hoppas hoppas!

Vad som händer i kväll vet ja inte riktigt. Ska förmodligen vara hemma och chilla samt att en kompis kommer på besök lite senare. Ska bli mycket trevligt.

Nej nu ska ja pumpa musik så ja får tinitus.
CIAO!



Kommentarer
Postat av: Olivia

LÄNGTAR TILL IMORGON DARLING!

2008-12-05 @ 18:20:26
URL: http://oliviao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0