en kylig kväll

Vad är det med detta väder?!
Ena dagen är det nästan tio grader varmt och nästa blir det fem minus grader, jag säger bara: Välden håller på att bli galen.
Som jag sa lite tidigare så skulle jag ut och träffa Tove, Johan och även en ny, Viktor som var rikigt schysst!
Vi gick hem till johan och kollade på Madagaskar 2, haha jag som älskar ettan tyckte då självklart att tvåan var lika bra dära. Sen vid nio tiden gjorde vi Tove sällskap till bussen vid centrum. Den lilla stackarn hade nästan 40 graders feber och var jätte dålig. Både jag, Johan och Viktor tjatade på henne att åka hem om hon var så sjuk så det inte skulle bli värre. Men den lilla fröken är så envis av sig så det gick inte så bra.
Hon var tydligen väldigt rastlös och ska alltid vara hemmifrån.
Sen runt halv tio började jag och johan dra hem med, jag var verkligen så himla trött då, och många vet hur jag blir när ja e trött. Ja blir rätt flummig av mig ^^


Nej, nu ska ja kolla på Andra Avinyn en stund innan det är dags att krypa till kojs.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0