Efter skolan...

Efter skolan drog jag, Manno, Barre, Tove och Camilla till stan för att kolla på julklappar. Jag hittade två tröjor som var fina som jag köpte. Sen efter vi var färdigshoppade så tog vi en galss på donken. Sen kommer en galen tant från ingenstans och börjar skälla på oss, och så pekade hon på Barre och Manno och sa något om att de skulle flytta tillbaka till Australien ? Helt weird! Och då gjorde barre en massa ljud som typ... lalalalalala. Och sen när hon hade gått en bit såg vi henne vända sig om och skrika samma sak tillbaka. Vilket gjorde att vi dog av skratt! Sen försvann hon och fortsatte att lalala mot alla och sen höll hon upp sina armar mot himelen som om hon ville ha gud eller något?
Jag tror hon behöver hjälp!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0