Det är jullov!

Yes, yes och yes!
Äntligen är det efterlängtade jullovet här, orkade inte vänta en dag till!

Det var den årliga julshowen i skolan som på alla avslutningar, och då var ju självfallet jag med, som i alla år. Sjöng låten "Julen är här" med Hanna, lisa, Olivia O, Linda och Sophie, och det blev riktigt lyckat! Härligt att allt slit inte var förgäves.
Sen fick vi våra betyg för denna terminen, och ja e faktiskt ganska stolt. Har inte orkat slita så värst mycket pga personliga skäl. Men det tar jag igen nästa år!

Sen efter åkte jag och julia hem mig för en mysdag hemma inann det var dags att röra sig mot Minna där vi skulle läga mat med Emelie. Tacos förståss hehe
Sen på kvällen bar vi ut på små "uppdrag" som Minna kallade det. Lite smått roligt, plus att vi träffade alla möjliga personer på vägen. Fast vid tolv tiden drog Julia óch ja hem för att varva ner lite.

Och nu är jag hemma!
obs, glömde kanske säga att jag sov över hos Julia så ni inte blir helt fövirrade hehe.
Vad som händer i dag är lite osäkert. Antingen skulle det bli tjejmys hos Hanna eller så skulle Johan och ja hitta på något, haha man vet ju aldrig nu för tiden.

Men nu ska ja städa mitt rum och fixa lite annat. Ser ut som en bomb har inträffat här.
återkommer senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0