Dagen före dagen

Igår blev det mys framför soffan med Johan och en bra film att titta på, nämnligen "Dum, dummare" en skit rolig film som säkert många skulle skratta åt oavsätt vilken humor man än har. Sen var det inge mer med det haha.

Idag har det inte hänt så mycket, hade sovmorgon men den försvann när det var rep inför julshowen i morgon. Vi sjöng från 9:30-11:30. Sen hade vi en halvtimme på oss att äta lunch och springa till centrum för att köpa godis. Vi skulle nämnligen titta på en tre timmar och en kvart lång film och behövde såklart lite förstärkning.
Den var intressant i början, det var yterliggare en film om andra världskriget. Men när det sedan gått två timmar började ögonoen att stänga sig allt mer och mer. Till slut vaknade jag över att Linda och Sophie höll på att pilla på mig i ansiktet. De sa tydligen att jag snarkade så högt, förstår verkligen inte vad de menar med det XD
Och sen var det bara att bege sig hemmot där min älskade dator väntade.
Om ca en timme ska jag bege mig åt bollhallen för en TRE timmar lång träning, gud vad jobbigt! Men det är sista innan jul och nyår så det är lika bra att få en chans att röra på benen.
Gud vad jag är avis på de klasser som slutade i dag eller tidigare, exempelvis Ekebyhovskolan. Johan skickar sms lite då och då och suktar mig med att han har fått gå hem när jag va kvar i skolan och kollade på en skittrög film i tre timmar.

Nej nu måste ja avrunda lite, har massor att göra!
kram och pus!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0