Dagen efter The Big Day

Nej jag förstår mig inte på det!
Denna jul var det minsan ingen hit alls, inte i skillnad vad det har varit i alla fall. Men jag verkar inte vara ensam i den fronten..
Nog försökte man att få det så juligt som möjligt med Peter Jöback mysik, massa röda ljus och fejksnö på borden, men det hjälpte inte ett skit. Fick klämma fram ett falskt leende hela kvällen för att inte sänka stämningen mer än vad den redan var.
Fast jag fick självklart en massa fina julklappar av familjen, det tackar ja för i alla fall
Jag vet, jag skulle lagt in en bild på sakerna i gårkväll. Men ja var så lat att ja knappt reste mig ur soffan på hela kvällen haha. Och så idag har det varit samma visa hela dagen, fast en sak är roligt i alla fall;
Lovisa fick Guitar hero World tour som ja provade. Har aldrig i hal mitt liv spelat guitar hero, så nu kände jag att det var dags. Och vad det roligt eller? Jag har säkert spelat det i 5 timmar i stäck. Kan verkligen inte sluta haha. Börjar snart bli ett profs haha.
Nej jag uppdaterar mer i morgon. För nu ska jag ut mot ekerö för en filmkväll med kära Schager och Ossian.
ha en trevlig fortsatt kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0