Bara shopping som gäller

Tjolahop allihoppa!

Är på ett verkligen strålande humör nu när det är mellandagsrea och det finns så mycket man hittar till sjukt bra priser. Men jag är kanske en aning osmart som handlar upp alla pengarna innan ja knappt hunnit få dom i handen. Men hallå!
Mellandagsrean är bara en gång om året, då måste man i alla fall offra en månad, eller?

Tänkte visa upp lite av mina små fynd de två senaste dagarna, allt blev cirkus 600 kronor totalt. Ska shoppa även i morgon med mamma, då är det nya skor och en ny jacka som gäller. Sen kommer jag få, eller ja är 90 % säker på att jag kommer få ett presentkort på Gina och på H&M, råkade se deras julklapp hihi. Då ska man shoppa igen på tisdag om man orkar, har då iså fall shoppat 4 dagar på raken. Jag vet, jag är galen!
* en svart/vit klänning 
* En svartspetsvit klänning
* Ett svart linne med rutig rosett,
* Vita Nikeskor från Intersport med brunt innefodral

   

Ps. Klicka på bildena för att få dem större!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0