Andra tankar!

Nej usch vad depprimerad jag lät på förra inlägget, men det kändes som att jag verkligen behövde säga det där. Känns en aning bättre nu som tur är. Eller?
Nu är ja då hemma från kära Ekerö, Johan och ja hade det självklart lika mysigt som alltid. Skrattades en del till filmen i dess alla knäppa scener. Försökte även härma vissa repliker, och bara det gjorde att man skratta som en galning.
Här hemma är det fullt hus minsan, det är Yvone & Hans som är här, samt Anders (trro ja han hette?) med hans syster jag-inte-kommer-ihåg-namnet-på. Lite pimsant hehe.
De sitter på undervåningen och skratta förfullt. Och ja på övervåningen med laptopen framför mig.
Fast tänkte krypa till kojs snart. Har rätt ont i huvudet och känner mig inte frisk överhuvud taget. Kanske beror på att ja fick vänta på den jävla bussen i mer än 40 min i minusgrader med mina små sandaletter! Morr vad sur ja blir när busstidstabellerna inte håller vilka tider de har. Det kostar mig en sjuka, usch det är inte värt det överhuvudtaget! Speciellt inte under julafton heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0