26 December 2008

Hej igen allihoppa!
Der verkar som att jag har glömt ta med sladden till mobben, så ni får vara utan bilder ett tag till! Men för att inte göra er allt för besvikna så kan ja istället säga några saker som jag fått, som sagt, det väntar några stycken till hemma hos mamma mohahah.
* Dior parfym
* Massagepresentkort med anisktsbehandling
* Presentkort på Intersport
* Handbollsskor
* En massa smink!
japp! Det var några stycken. Tänker inte berätta allt fören ja har bild, då blir allt mycke roligare!

Idag har familjen och ja bara varit hemma, släkten kom på efterjul runt tre tiden och nu sitter vi har och har galet trevligt med en massa skratt (julia kan intyga om det, pratade med henne i tele samtidigt) 
Vad som händer i morgon är att jag och kusinen Jessie ska på mellandagsrean i stan och kolla lite, sen på eftermiddan/kvällen skulle ja och Julia hitta på något busigt.
Nej nu ska jag fortsätta med att vara social mot våran stora familj *noot* de är ändå inte här så ofta trotts allt.

See Yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0