21 december 2008

Godmorgon allihoppa!
Har ni sovit gott? Jag kan i alla fall säga att jag sovit som en stock i natt! Och då är det ju så härligt att sova ut och vara pigg på morgonenn för en gångs skull. Alla lov borde uppskattas mer av skolan...
Vad som händer i dag är att senare är det dags för att åka hem till pappa och börja klä granen, göra julgodis och en massa andra julmys saker. Älskar denna tidpunkt på året när allt är bara så... mysigt! Det blir liksom en varm känsla i hela kroppen.
Och hörrni! Det är bara tre dagar kvar till julafton, tänk att tiden har gått så himla fort nu den senaste tiden. Det är helt sjukt!
Själv kommer det bli en traditionell jul med pappa detta år i Brommaplan. Och det är lite skönt att man kan åka dit och liksom bara vara, för på Ekerö ska det alltid hända en massa saker som man vill vara med på. Och i Brommaplan så händer typ aldrig något, så det känns skönt att inte ha någon ångest att man inte är ute på julafton. Men nyår kommer det bli andra puckar! Jag ska bara vara hemma under middagen förmodligen, sen skulle jag och Julia ut och träffa en massa folk m.fl.

Nej nu ska jag fixa till mig lite, man kan inte gå runt i myskläder hela dagen.
återkommer snarast
!

Kommentarer
Postat av: Juwligast

Lilla vän jag tror det inte är någon som är ute på Julafton .. :)

2008-12-21 @ 18:51:14
URL: http://juwlig.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo det är fakttiskt några som är haha :D

2008-12-21 @ 21:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0