Sjuksköterska Bea till undsättning!



Juste, nu har jag gått och blivit den nya sjuksköterskan här hemma. En sjuk syster liggande i soffan med ICKE feber och magont och huvudvärk, vad kan det vara för fel på barnet?
Skulle nog tro på en överdos av godis och tv- tittande som fått henne i detta skick. Bäst att agera snabbt innan hon får data feber med. I 10 timmar och 43 minuter fick jag ständigt hålla koll på det lilla livet, hålla ihenne med mina bara händer och lyssna på hennes plågande till tjat om tv och snacks. Men jag lyckades att skå emot, lyckades hantera sitvatuionen och få henne lugn med lite gröt i magen. Denna dag var väldigt hemsk att få vara med om. Jag hoppas även att barnet blir frisk till imorgon så jag kan leva mitt lyxiga liv i glitter och glamor.
Rätt sann historia med lite ändringar bara :P 
 
Det var min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0