Sista shoppingen för denna sommar

Det är sant. Nu måste jag faktiskt erkänna...
Jag har spenderat så mycket pengar denna sommmar på allt möjligt. Alla läger, resor och självklart shoppingen. Men nu får det vara slut. Måste börja spara lite åt andra saker som födelsedagar och julklappar till exempel. Även om det är långt till Jul så är det ändå bra att ha mycket pengar att spendera på fina presenter.
Och just därför tänkte jaf berätta lite om var jag gjode en dag som igår.
Självklart var man uppe hela natten och smsa och allt det dära, så en seg morgon fick det allt bli. Inte så värst länge för dom som faktiskt brukar sova länge, men i min familj är det väldigt länge. Runt elva, kvart över elva.
Sedan gjorde vi snabbt i ordning oss och sedan drog iväg till Vällingby Centrum för en snabb shopping på den sista sommar rean som för tillfället är i alla affärer just nu. Där köpte jag ett addidas - linne för 75 kr och en vanlig tunika för 40 kr på Stadium. När vi sedan gått runt ett tag åkte vi till Solna för att äta världens godaste Sushi. (laxskål) Så sjukt gott när man är hungrig!
Och där passade jag på att gå in på Salt för att titta på ett linne jag velat ha länge, men tvär fanns det inte i min storlek och då såg jag en jätte söt klänning utan armar som jag köpte istället för 79kr. Juste måste tilllägga att jag köpte en födelsedagspresent till lillsyrran även i Vällingby. Tänker inte säga vad eftersom jag fått reda på att hon brukar smygläsa min blogg. (obs!)
Sen när vi sedan åkte hem runt vid sex-tiden väntade vi besök från Peter och Zoey som skulle titta förbi på lite korv och snack hela kvällen. Slutade med att dom sovöver här och nu sitter jag framför datorn. Trött som attan och skriver min blogg. Låter inte som en sådan bra kombination, men den funkar för mig. 
Tänkte gå och titta lite på tv, vi hörs senare med mer saker som hänt under dagen. 
Ciao!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0