Mysigt med umgänge

Det var verkligen ett bra tag sedan jag träffade Hanna och Sara, faktiskt har vi inte träffats på hela sommaren!
Men nu när vi äntligen satt oss ner hemma hos hanna för att prata roliga minnen från sommaren, killar och att inte längta till skolan kände jag direkt att man börjar komma in i det vanliga vardagslivet. Det är både skönt och inte att skolan ska börja om redan två veckor, men man saknar alla kompisar och har även gjort alltig nu på sommaren. Såjag antar att det börjar bli dags att sätta sig sysselsatt.
Jag låter säkert tråkig, men det är bara för att det är en seg morgon och jag brukar säga massa konstiga saker då. haha
See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0