Jag blir så nervös varje gång

När jag åkte moppe i dag som jag inte gjort på väldigt länge, märkte jag tydligt hur.. rädd jag är för att köra. Inte bara attt det var länge sedan sen sist, utan även att jag är rädd för att ramla och köra snabbt. Krashen som jag gjorde strax innan spanien resan skakade verkligen om mig totalt. Och jag känner att det känns allt svårare att komma över det. När jag sedan var hemma kände jag direkt hur mitt hjärta bultade i typ 180 och hur man nästan mådde illa.
Det är nästan som jag inte vill åka moppe längre, typ stänga in den i garaget (?) föraltid. Men hur ska jag då kunna ta kort för lätt motorcykel som jag gärna vill göra när jag fyller 16.
JAG SKA KLARA AV DET! ... vet bara inte hur :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0