Jag är trött på stan -.-

NEJ NU FÅR DET RÄCKA!
Jag ska inte åka in till stan på ett bra tag nu framöver. Har varit där så sjukt många gånger denna sommar, och nu har man verkligen tröttnat på det. Shopping lite också.
Som sagt åkte vi in till stan i dag igen för att se på Bögparaden som var längs hötorget eller något till gamla stan. Väldigt roligt att se på då alla gick runt i roliga kläder hand i hand med varandra. Men gick runt för att titta på alla olika filurer gjocde vi dock inte. Slog oss ner vid ett café runt tre tiden med Agneta och Stefan, stannade där i säker fyra timmar och bara pratade, åt god mat plus fick sig ett gott skratt åt folket.
Det är så roligt när det finns personer som faktiskt vågar bjuda lite på sig själva, jag är dels en av dom. Men INTE PÅ DET SÄTTET! Misstolka mig inte nu bara.
Kvällen slutade med att jag åkte hem i förväg redan vid nio tiden för att kolla på tv hemma i den sköna soffan. Så en galen kväll blev det dock inte för min del.
Nej nu är jag så trött att mina ögon snart stängs helt. Bäst att hoppa isäng och verkligen sova ut.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0