Har jag blivit glömsk?

Något jag märkte efter konfa-lägret var att jag inte svor längre. Det kanske berodde på att man dels inte fick svära där eller något liknande. Men sedan var det många som kommenterade att jag slutade svära i mina inlägg och även hemma. Jag har inte tänkt på det förut, kanske bäst att fortsätta så. Men även efter man har varit i kyrkan så känns det så underligt och man inte vill svära. (framsteg?)
kom på just att ni inte har sett vårat konfa-foto som kom för ungefär en vecka sedan! Att jag var så dum och glömde lägga in en aning suddig bild på den. Lika bra att göra det nu!




Märkte till min besvikelse att de hade tagit fotot som var det enda jag log på! Jag som vet att när jag ler på foton blir dom aldrig bra, så himla typiskt! Sen även att alla andras kragar ligger åt rätt håll fint&snyggt som ledarna var nogranna med. Och just min, bara min! Var vriden åt ett annat håll -.-
En besviken Bea är jag allt. Men alla andra blev i alla fall jätte fina! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0