Fredagen i efterskott

Jag märker att man börjar bli mer utråkad nu än vad man var för några timmar/dagar sedan. Kanske beror på att julia har åkt iväg på yterliggare en resa denna sommar. Denna gång var det dock Gotland.
Men det känns alltid så himla tråkigt när hon försvinner iväg sådär. Men jag hann få en kväll med henne i alla fall. Mycket trevligt!
Minna och jag hade åkt in till stan en snabbis vid lunch för att checka in alla grejer som skulle hållas till överallt i stan. Men när vi väl kom in dit fanns det inte mer än gratis kaffe lite här och där. Vi gick runt lite för att kolla om man kunde hitta mer än det, men vädret gjorde det inte roligare. Vi gav upp och gick en shoppingtur i stället. Minna köpte ett par skor på Wedins. Jag hittade inget särsklit, så shopping för mig kan man väl inte säga.
När vi sedan kom hem åt vid lunch/midda hos minna och sedan drog hem till Julia som även hade Jojjo hos sig. Vi Agnes och Ibbys redovisning om Konfa-lägret. Många minnen vaknade till liv och jojjo och jag kunde inte hålla tårarna tillbaka. Deras redovisning var dock lite kortare, men några scener roligare. Det var vid ett tillfälle som jag höll på att dö av skratt.
Senare på kvällen drog vi till Lundhagebadet och sedan till statoil (jätte intressant!) Där mötte vi David som ville muppa sig lite och var även taskig mot mig den dumma räven. Men ag drog hem tidigare för att hinna med en buss så det blev inge mer med det.
min 080808 var inte så speciell som jag trodde den skulle bli, men ajg tar nog igen det nästa år!
vi hörs senare


Kommentarer
Postat av: minna

HAHAHAHAHA du är rolig du

det blir inge mer 080808

2008-08-11 @ 18:23:11
Postat av: Bea

Jag veet!

jag menade ju självklart 090909 ! :P

2008-08-11 @ 18:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0